Kniha návštěv



Facebook Facebook | Instagram Instagram | Discord Discord | Technická podpora Formulář technické podpory | Pravidla | Příspěvků: 4203

Položky web a email jsou nepovinné, pokud uvedete email, nezobrazí se na webu.

*Jméno:
Email:
Web:
*Text zprávy:
 

*Doplňte chybějící část výpočtu: 40 - 10 30

(Použíjte jen malá písmena, vše bez diakritiky a interpunkce.)

Náš facebookový profil: Čerstvé informace o našich češtinách i hrách zadarmo.





nejstarší | starší | 3864 - 3883 | novější | nejnovější
Kruci 27. listopadu 2020 21:02:38 #
R@ziel:
no on mysli "snad se toho doziju" :)
Projekty jsme i zavrhli, ale to bylo ve fazi "je to mozne" ci "dostatecne snadne aby jsme se tim zabyvali".

czdvoika:
Nudit se asi jeste dlouho nebudem, ale cas na puzzle se obcas najde :)

Jinak Obecne je nejlepsi se pokusit najit nejake prekladatele, ktere uz to prekladali.
Pokud samozrejme neexistuji dostupne nastroje.

Strucne:
pravdepodobne je to Huffmanovo kodovani

Pokud zacnes extrahovat soubory od 0x000038
tak kazdy soubor s velikosti 0 je adresar
Treti adresar (0000000f) je "HUFF_TABLES" (jmena souboru jsou v tom MISSION.VSR)
To by mohlo odpovidat Huffmanovu kodovani (druh komprese).
Huffmanovu kodovani komprimuje na zaklade cetnosti znaku, a vetsinou se uklada cetnost tech znaku.
Soubory v tomto adresari vypadaji, jako ze ukladaji 2B "znak" a 2B "pocet pouziti toho znaku".
To se pak asi pouzije na vsechny odpovidajici si soubory (1. v tomto adresari na 1. v jinem adresari).

Take jsem ti odpovedel na zenhax s trochu vice detaily (odhadovana struktura VSR souboru).
Tady by se to spatne zformatovalo.
http://zenhax.com/viewtopic.php?f=9&a...

R@ziel 27. listopadu 2020 15:32:44 #
Fraxinus: Jak jako "snad"? :-D Co jsme začali, to jsme vždycky dokončili. :-) I když ano, někdy to trvalo. Ony jsou ty projekty pořád větší a větší. A jak už to tak bývá, Final Fantasy XV je zatím největší.

czdvoika: Přenechávám Krucimu, tohle není úplně můj obor. :-)

czdvoika 27. listopadu 2020 10:37:05 #
ahoj jedna otázka mimo mísu, snažím se prelozit gta 1 na psx viz thread na zenhaxu
https://zenhax.com/viewtopic.php?f=9& ;t=14371
mam hotovej script na unpack *.vsr ale nemam ponetí ja decryptovat dané soubory. kdyby jste se náhodou nudily z technického hledistka :)
čau dvoika

Fraxinus 26. listopadu 2020 17:28:41 #
Franc0: Neboj, sice překlad není žádná sranda, ale něco se jednou peče, a toto duo snad ještě žádný projekt nikdy nevzdalo. Dočkej času....

R@ziel 21. listopadu 2020 19:16:34 #
Franc0: Pokud myslíš letoškem příští rok, tak to se uvidí. :-D Ještě zbývá opravdu ohromné množství práce.

Franc0 21. listopadu 2020 10:15:58 #
to:R@ziel
Ahoj,no to bude zase kvalitní překlad :-) už se moc těším!snad bude pod stromeček letos :D

R@ziel 15. listopadu 2020 12:09:39 #
Krátké info k Final Fantasy XV:

Podařilo se nám "zapnout" některé titulky, které se ve FFXV vůbec nezobrazovaly - aktuálně vyzkoušeno v restautracích, kavárnách, u stánků a tipařů.

Měli bychom ovšem aktivovat i daleko více hlášek z boje a terénu, které nyní slyšíte, ale nezobrazí se k nim text.

Dále řešíme měrnou soustavu ve hře. Anglická verze hry bohužel využívá imperiálních jednotek, na které nejsme zvyklí. Nicméně v ostatních verzích se používá klasický metrický systém. Buď se je pokusíme přenést, nebo se bude čeština instalovat do jiného jazyka a automaticky se přepne.

R@ziel 25. srpna 2020 01:14:33 #
Fraxinus: Kéž by to bylo tak snadné. Ono to nelze poznat. Ty texty nejsou nijak označené a ani obsahově to není patrné. Kruci teď zkoumá, zda by bylo možné tyto titulky "zapnout".

Snažíme se, aby i ta verze pro betatest už byla plnohodnotný zážitek. Mnoho hráčů si hru zahraje jen s touto verzí. Proto raději přeložím i zbytečné texty.


Fraxinus 24. srpna 2020 22:33:50 #
Řešení je jednoduché. Texty, které podezříváš, že se nespustí v titulcích, vůbec nepřekládej. Na jejich rozpoznání pak máš nás a betatest. A v rámci něj ti popíšeme, co kde není přeložený a mělo by. Jednoduché, ale uznávám, asi ne dost komfortní.

R@ziel 24. srpna 2020 11:51:02 #
Jedna věc, která mě na Final Fantasy XV opravdu štve: Překládám mračna textů, které ve hře vůbec neuvidíte, protože titulky se u daného rozhovoru zkrátka neobjevují. Typicky v jídelnách. Jsou to sice bezvýznamné texty, které nemají žádný velký význam, ale přeložit je musím, protože nepoznám, co se reálně použije a co ne.

R@ziel 24. srpna 2020 11:46:25 #
Fraxinus: Sice bych si ta DLCčka moc přál, ale zároveň už skoro doufám, že nebudou. Ještě by nám to rozbilo češtinu. Ideální je překládat něco, což už je uzavřené. :-D

Fraxinus 20. srpna 2020 23:12:06 #
Uvidíme. K těm DLC, nikdy neříkej nikdy. Třeba se jednou pochlapí a dodělají to. Ale to je jen naivní přání.

R@ziel 20. srpna 2020 21:59:22 #
BzD: DLCčka už neboud, všechno už zrušili. :-( Myslím, že obsahově je to uzavřené.

Fraxinus: Myslím, že texty Comrades vyexportované jsou a v takovém případě je určitě přeložíme také. Už teď jsem překládal nějakou grafiku. Ale přiznám se, že jsem hru více hráčů ještě ani nezkusil.

BzD 20. srpna 2020 20:45:55 #
R@ziel: třeba se objeví po nějakých úkolech a nebo dýl, pokud budou v budoucnu nějaká DLC

Fraxinus 20. srpna 2020 15:23:51 #
Už se nemohu dočkat, až to bude hotové komplet. :)

Bude přeložený i Comrades?

R@ziel 19. srpna 2020 23:31:30 #
BzD: Těch skinů je tam více, bohužel jsem přeložil i nějaké nepoužité, což jsem zjistil pozdě.

BzD 19. srpna 2020 19:37:35 #
No to teda...
Mě se líbí královská stráž.

R@ziel 18. srpna 2020 22:43:44 #
BzD: Díky, většina těch modelů byla hotová za pár desítek minut, ale auto na motivy Kladivouna a Cindy zabralo každé zhruba 3 hodiny. Snažil jsem se přeložit každý detail a že jich tam je. :-)

BzD 18. srpna 2020 18:43:17 #
Páni, ta počeštěná grafika na autech vypadá skvěle!!

R@ziel 18. srpna 2020 18:06:45 #
Právě jsme zveřejnili náš malý automobilový speciál z Final Fantasy XV. Podívat se můžete v galerii projektu.
Zároveň to ilustruje, jak moc chceme tenhle díl počeštit. :-)

nejstarší | starší | 3864 - 3883 | novější | nejnovější