Kniha návštěv
Facebook | Instagram | Discord | Formulář technické podpory | Pravidla | Příspěvků: 4201
nejstarší | starší | 3282 - 3301 | novější | nejnovější
nejstarší | starší | 3282 - 3301 | novější | nejnovější
Mischo | 24. listopadu 2017 11:50:25 # |
@Kruci Po krachu studia ktore stalo za vyvojom (alebo lepsie povedane remakom) sa samozrejme z tohoto titulu stal abandonware. Aspon ze sa titul nejako dokopal na Steam. Komunita (najviac asi ta z Ruska samozrejme) sa tomu urcity cas venovala a podarilo sa vela veci opravit. Dlho som to uz ale nesledoval, no podla vsetkeho hra je z vacsej casti ofixovana a je "hratelna" tzn. necrashuje, nepada i ked optimalizacia by si zasluzila o nieco vacsiu pozornost. No nieje to uz ale podobny porod ako to bolo trebars u datadisku Resurrection. Discples je stale skvela hra i ked valnej vacsine uz moc nenapovie (menej komercna varianta Heroes of Might and Magic) a pre mna ako milovnika tahoviek (na ktorych som vyrastal) je to povinnost. Holt "my language skills" niesu az na tak pokrocilej urovni aby som si hru bez vaseho prekladu na 100% vychutnal. A bol by som za to aby tato saga bola komplet pocestena. Zasluzi si to... Aspon na pamiatku legendarnej 2-jky (Dark Propehcy) ktoru mam este ako plnu hru komplet predabovanu z casaku Score myslim. |
|
Pikachu | 24. listopadu 2017 09:42:48 # |
Zdravím překladatele, neuvažuje o překladu world of final fantasy co nedávno vyšlo na pc? | |
Kruci | 23. listopadu 2017 21:48:43 # |
Mischo: Takze zase za 2 roky:) Aktualne jsme docela zaneprazdneni, mame rozpracovany 3 projekty. Idealne by jsme prelozili spousty veci, ale casu zacina byt nejak cim dal tim min! I kdyz by bylo v celku hezke mit cele Disciples 3 uzavrene. Jsou nejake nove opravy do Disciples III Reincarnation? Matne vzpominam ze to bylo relativne zabugovane, ale uz si nevzpominam co vse resili opravy od fanousku. |
|
Mischo | 22. listopadu 2017 00:35:42 # |
Opat zdravim borcov z RK-translations. Moj posledny prispevok sa tu datuje este niekedy okolo roku 2015 a ten pred nim este niekedy roku pana 2013(nepamatam si to sice presne) no opat by som chcel apelovat ohladom prekladu pre Disciples III Reincarnation. Stale na neho (poniektori) cakame a hovori sa, ze nadej umiera posledna. Aspon teda ja si ju stale uchovavam. (ak teda nedostanem jasnu odpoved ze preklad definitivne nebude) S uctivym pozdravom - Long live PC gaming. Tak potom zase o 2 roky... :) |
|
Kruci | 13. listopadu 2017 19:20:21 # |
Na FFXIII a FFIX/FFX se pracuje soubezne, kdyz je sila a energie. Spise na FFX nez na FFIX. FFXIII ma vetsinu technickych veci hotovych, kdezto FFIX/FFX je hlavne o technicke casti. Texty FFX steam a PS2 verze nejsou sice uplne stejne, ale zda se ze spousta jich stejna je. Prioritu ale ma FFXIII. Kazdopadne brzky termin vydani FFIX/FFX pro PC bych moc nevidel. Pravdepodobne vyjde nejdrive FFXIII, pak FFX, pak FFIX. Matne vzpominam ze PC verze FFIX mela nejake problemy, ale ze neco resila komunita (mody). Uz si to moc nepamatuji a aktualni situaci jsem nezkoumal. Mohli to byt jen drobnosti, neco ceho ci clovek bezne nevsimne (napr. kvalita zvuku ci v nejake oblasti hraje spatna hudba). Pokud o tom ma nekdo prehled, tak at to sem prosim napise :) |
|
L | 13. listopadu 2017 12:37:23 # |
Ahojte, chtěl bych se zeptat. Zaznamenal jsem tu, že pracujete na překladu Steam verze FFIX a FFX. Děláte na něm průběžně s aktuálním projektem nebo jste to stopli a budete pokračovat až po něm? Díky za odpověď, plánuji obě hry znovu rozehrát na PC a přemýšlím, zda počkat nebo použít emulátor. | |
R@ziel | 7. listopadu 2017 23:58:55 # |
Veronika Konečná: Zatím těžko odhadovat, trochu nás trápí nedostatek času i technické problémy hry samotné, ale pokračujeme směle kupředu. Nerad slibuji termíny, které pak kvůli nějakému problému třeba nedokážeme splnit, tak řeknu jen nic neříkající: Až ji dokončíme. :-) Na Facebooku i tady budeme průběžně informovat. Postup je možné sledovat na počítadle projektu. To je zde: Projekty / Aktuální projekt |
|
Veronika Konečná | 7. listopadu 2017 15:34:39 # |
Můžu se zeptat kdy bude dostupná čeština do hry final fantasy xiii-2? Děkuji Konečná |
|
Kruci | 24. října 2017 00:55:28 # |
Pruhledne pozadi na bile muze byt prosta ztrata pruhlednosti dane barvy (i pruhledna barva ma nastavenou barvu). Nektere programy pri ukladani do PNG umoznuje zvolit, jaka barva bude pruhledna. Grafika je vzdycky nejaky problem, zvlast, kdyz ma nejakou pruhlednost. PNG se zda komplikovane, protoze to vypada, ze ma vice moznosti pruhlednosti - jedna barva nebo alfa slozka pixelu. Ono zalezi, co s tim nastroje delaji. Nekdy je to nejaka "zkraslovaci/vyhlazovaci" funkce, ktera zanecha stopy, ci zustanou zbytky po editaci, ci puvodne pruhledne pixely se stanou nepruhledne, ci slouceni vseho pri ulozeni (slouceni vrstev, konverze do zvoleneho formatu, ...). Na editaci 32bit TGA take pouzivam Pixelformer. Je to pro me takove malovani pro 32bit obrazky, ale malovani je jednodusi :) |
|
BzD | 21. října 2017 21:36:21 # |
Takže, už se s tím peru 2hý den. V GIMPu to sice jde editovat dobře,ale jsou tam chybový pixely při uložení pohyblivých tlačítek(pohyb při zmáčknutí).Tak ho používám jen na editaci pozadí. MS Paint 98 neumí jiný obr než BMP. MS Paint XP umí, ale oboje neumí průhlednost pozadí (alfa),což je u pozadí podstatné. Na tvorbu textu v pixelech a úpravu tlačítek používám IrfanView. Nechápu ty chyby v pixelech (bílé pozadí) u tlačítka, ale už jsem to taky pořešil. Vše potřebné k editaci je v souborech s příponou LBX a na extrakci jsem použil prog. MoMTweaker-0.2.9-Windows. Naštěstí jsem vyzobal i fonty v pixelech, je více druhů písma, tak je to v pohodě. Kdybych uměl programovat aspoň z části jako vy, možná bych si vyrobil nějaký nástroj a nebylo by to tak komplikovaný. Ale i toto je pro mě škola :) | |
R@ziel | 21. října 2017 12:40:52 # |
Bzd: Tak ať ti to jde od ruky. :-) Držím palce. | |
BzD | 19. října 2017 18:31:16 # |
Díky, zkusím se s tím poprat. Věděl jsem že mi poradíte, a dost dobře. Obrázky jsem ještě nepřekládal, texty jsou celkem v poho. Ikdyž kolikrát je těžký pro překlad vybrat ty správný slova. :) Proto obdivuji každýho kdo překládá. | |
Fraxinus | 18. října 2017 18:57:52 # |
Malování ve win98 32bit BMP fakt neumělo, konverze byla nutná a přejmenovávání koncovky nezabírala. TGA bylo nutné pro úvodní obrázky pro načítání vlastních map např. v quake 3 arena, co si vzpomínám. A těch 8 bitů navíc použila interně asi ta hra samotná proto, že při použití toho obrázku, co si vzpomínám, byl obrázek lehce rozmazán a výrazně světlejší a kontrastnější. | |
Kruci | 18. října 2017 16:56:34 # |
BzD: Take jsem jednou pouzil ImageMagick pro zmenu barvy pozadi na purpurovou a zpet, abych to mohl snadneji editovat v malovani. ImageMagick je program pro upravu grafiky pres prikazovy radek. |
|
Kruci | 18. října 2017 16:50:01 # |
32bit TGA pouzivame u FFXIII (konverze z DDS). Myslim ze Malovani neumi 32bit BMP, pokud to tedy radne umi vubec neco. 24/32bit TGA se zda bezne podporovane (neco ma problem s alfa slozkou). Jinak s TGA moc zkusenosti nemam. Co si matne vzpominam, tak obrazove data a paleta muze byt u TGA a BMP stejna (odlisna jen hlavicka souboru). TGA nepodporuje 4bit grafiku (tu jsme pouzivali). Pro starsi preklady (grafika s paletou) jsem TGA zkoumal. Ale mozna jsem nenasel poradny editor, proto Malovani vyhralo, a tak pouzivame BMP. Tedy zkousel jsem pixel art editory, napr. mtPaint, ale pro zakladni operace vyhralo Malovani, a hlavne nenicilo/nemenilo paletu pri ukladani. To bylo dulezite napr. pro PSX grafiku, kdy jeden obrazek pouzival vice palet najednou (pro jinou cast obrazu jinou). Take, kdyz se v Malovani otevre BMP s paletou, a zkopiruje do nej obrazek, tak se to zkonvertuje do te aktualni palety. V Malovani vetsinou delam jen jednoduche upravy, kopirovat cast obrazu (s nebo bez pozadi), zkopirovat barvu, nakreslit par pixelu. |
|
Fraxinus | 17. října 2017 21:15:05 # |
U starších her jsem narazil na jeden problém a formát: *.tga. Tam byl problém vždycky ten, že zrovna tenhle formát málokterý editor podporoval, nezvládalo ho ani malování ani corel ani nic. Tenkrát bylo řešením něco na způsob fotošopu z dílny mrkvochvost v rámci Office 97. A byl to jediný program, co mi uměl bez chyb ten formát překonvertovat do např. bmp a po úpravě potom zpátky. Nevím, jaká je situace nyní, už hodně hodně let se tomu nevěnuju, takže tohle byla realita konce 90. let a začátku tisíciletí. | |
BzD | 17. října 2017 20:15:21 # |
OK, díky moc za vyčerpávající a poučné info. zkusím to tedy s těmito programy. Díky braši. | |
Kruci | 17. října 2017 16:48:01 # |
Fraxinus: Windows XP Malovani pracuje dobre prave s temi BMP soubory s paletou, at uz s 256 nebo 16 barvami. WinXP malovani funguje normalne i v novych windows. Malovani jsou asi ~stejne ve windows 95 ax XP. Na konverzi barev 32bit do 8bit bych ale asi pouzil napr. IrfanView, pokud ti nezalezi na palete. |
|
Kruci | 17. října 2017 16:35:17 # |
Editace grafiky je jedna z nejvetsich komplikaci. Tedy hlavne u starych her. Bezne editujeme v malovani (winXP verze), hlavne BMP soubory s paletou (vetsinou nahradime barvu pozadi na purpurovou mimo malovani). Jak dobre/spatne zvlada malovani PNG nevim, pravdepodobne neumi zachovat pruhlednou slozku. Jak je napsano nize, rozmazavani muze byt nastaveni v Gimpu. Pripadne se ti ty fonty smichaji s pruhlednou slozkou az pri ulozeni. Nekdy lze kombinovat nastroje, napr. editovat v malovani, pak vysledek zkopirovat do Gimpu, a nahradit vsechnu barvu pozadi na puvodni. Pripadne muzes zkusit nejake nastroje na "Pixel art". Moznost take je udelat text velky, a nasledne ho zmensit na pozadovanou velikost napr. pres IranView. |
|
Fraxinus | 17. října 2017 16:14:39 # |
BzD: Aha. V tom případě by bylo dobré uvést, jaký obrázek by to byl a k čemu by byl využit, aby člověk mohl kvalifikovaněji odpovědět. Krom 320x240 bys zřejmě potřeboval i jen 256 barev, že? V tomhle bych viděl řešení například zde: v dosboxu spustit windows 3.11 a mít do jeho souborů nakopírovaný i ten obrázek, aby byl spolu s celou složkou namountovaný, a v něm stařičké malování, které je pro práci s takovými kresbami jako dělané, páč ti to tam víc jak 256 barev nedovolí. | |